Declaración de Accesibilidade

O Ministerio de Xuventude e Infancia comprometeuse a facer accesible o seu sitio web, de conformidade co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público (en diante, Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro)

A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://www.juventudeinfancia.gob.es/

Situación de cumprimento

Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.

Contido non accesible

O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:

  • falta de conformidade co RD 1112/2018
    • Pode haber arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos que non cumpran os requisitos de accesibilidade.
  • carga desproporcionada: Non aplica
  • o contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable: Non aplica

Preparación da presente declaración de accesibilidade

A presente declaración foi preparada o 01/07/2024

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación realizada polo propio organismo.

Última revisión da declaración: 01/07/2024.

Observacións e datos de contacto

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro) como, por exemplo:

  • Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
  • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
  • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.

Ditadas comunicacións poden realizarse a través do correo electrónico divisiontic@juventudeinfancia.gob.es. As comunicacións serán recibidas e tratadas pola División de Tecnoloxías de Sistemas de Información (DTSI), como Unidade Responsable de Accesibilidade do Ministerio de Xuventude e Infancia.

Con respecto ás solicitudes de información accesible e queixas. De acordo co artigo 12 do Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro e a Sentenza 100/2019 do Tribunal Constitucional, serán presentadas e rexistradas, no caso da AGE conforme aos requisitos establecidos na Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Pódese presentar:

  • Unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro.
  • Unha Solicitude de Información accesible relativa a:
    • contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, segundo establecido polo artigo 3, apartado 4
    • contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada

Ditadas solicitudes de información accesible realizaranse a través do Rexistro Electrónico Común, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39 / 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dirixindo a súa queixa ou solicitude á División de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Xuventude e Infancia. 

Na Solicitude de información accesible, debe concretarse, con toda claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima. 

As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola División de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Xuventude e Infancia. 

Procedemento de aplicación

A través deste procedemento poderá iniciar unha reclamación segundo establece o artigo 13 do Real Decreto 1112/2018, do 7 de setembro, para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpra cos requisitos esixidos.

Este procedemento pode iniciarse a través do Rexistro Electrónico Común, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39 / 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dirixindo a súa reclamación á División de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Xuventude e Infancia, ou se a resposta se realizase dende esa unidade, ao superior xerárquico desta (A Subsecretaría de Xuventude e Infancia).

Contido opcional

Este sitio web está deseñado para a súa visualización Responsive, polo que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles así como os distintos navegadores existentes no mercado nas últimas versións vixentes.

Traducido automaticamente con OpenAI do español