O Ministerio de Xuventude e Infancia comprometeuse a facer accesible o seu sitio web, de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público (en diante, Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro)
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://www.juventudeinfancia.gob.es/
Situación de cumprimento
Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.
Contido non accesible
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
- falta de conformidade co RD 1112/2018
- Pode haber arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos que non cumpran os requisitos de accesibilidade.
- 7.1.1. Reprodución da subtitulación: Os vídeos inclúen os subtítulos incrustados permanentemente na imaxe do vídeo. Debido a isto non é posible desactivar a visualización dos subtítulos desde o reprodutor nas seguintes páxinas:
- Consello Estatal de Participación da Infancia e Adolescencia (CEPIA)
- Encontros presenciais do CEPIA
- Eventos nos que participou o CEPIA
- carga desproporcionada: Non aplica
- o contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable: Non aplica
Preparación da presente declaración de accesibilidade
A presente declaración foi preparada o 01/07/2024
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoavaliación levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 14/07/2025.
Observacións e datos de contacto
Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro) como, por exemplo:
- Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
- Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
- Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.
Estas comunicacións poden realizarse a través do correo electrónico divisiontic@juventudeinfancia.gob.es. As comunicacións serán recibidas e tratadas pola División de Tecnoloxías de Sistemas de Información (DTSI), como Unidade Responsable de Accesibilidade do Ministerio de Xuventude e Infancia.
Con respecto ás solicitudes de información accesible e queixas. De acordo co artigo 12 do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro e a Sentenza 100/2019 do Tribunal Constitucional, serán presentadas e rexistradas, no caso da AGE conforme aos requisitos establecidos na Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Pódese presentar:
- Unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro.
- Unha Solicitude de Información accesible relativa a:
- contidos que están excluídos do ámbito de aplicación do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4
- contidos que están exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impor unha carga desproporcionada
Estas solicitudes de información accesible realizaranse a través do a Sede Electrónica do Ministerio de Mocidade e Infancia, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dirixindo a súa queixa ou solicitude á División de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Xuventude e Infancia.
Na Solicitude de información accesible, débese concretar, con toda claridade, os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.
As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola División de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Xuventude e Infancia.
Procedemento de aplicación
A través deste procedemento poderá iniciar unha reclamación segundo establece o artigo 13 do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos.
Este procedemento pode iniciarse a través do a Sede Electrónica do Ministerio de Mocidade e Infancia, así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas, dirixindo a súa reclamación á División de Tecnoloxías da Información e Comunicacións do Ministerio de Xuventude e Infancia, ou se a resposta se realizara desde esa unidade, ao superior xerárquico desta (A Subsecretaría de Xuventude e Infancia).
Contido opcional
Este sitio web está deseñado para a súa visualización Responsive, co que se visualiza de forma óptima nos dispositivos tablet e móbiles así como os distintos navegadores existentes no mercado nas últimas versións vixentes.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán