Información adicional respecto do tratamento de datos persoais para a xestión do persoal ao servizo do departamento

De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en relación ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en adiante RGPD), informámolo de que os datos persoais do persoal ao servizo do Ministerio serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar e asegurar a xestión no ámbito dos recursos humanos. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Persoal, Inspección de Servizos e Coordinación, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia). 

Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a correcta xestión dos datos en relación ao persoal ao servizo do departamento.

¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?

Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Persoal, Inspección de Servizos e Coordinación  
Unidade da Subsecretaría de Xuventude e Infancia      
C/ Alcalá 27 28014 MADRID.        
sgpers-insp-co@juventudeinfancia.gob.es

¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?

Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaría de Xuventude e Infancia         
C/Alcalá 27, 28014, MADRID.         
dpd@juventudeinfancia.gob.es

¿Quen son as persoas interesadas?

Todo o persoal empregado que preste os seus servizos no Ministerio de Xuventude e Infancia.

¿Que datos imos tratar da persoa interesada?

Nome, DNI, sexo, data e lugar de nacemento, estado civil e descendencia, formación, datos relativos á traxectoria profesional e puntualmente certos datos médicos (tratamentos médicos acción social, prevención de riscos).

¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?

Na Subsecretaría de Xuventude e Infancia trataremos os datos persoais do persoal ao servizo do Departamento para facilitar e posibilitar a xestión no ámbito dos recursos humanos. É dicir, xestión de permisos, nóminas, expediente persoal, control de horario, vacacións, ausencias, asistencias a cursos e formación, acción social, xestión da actividade sindical, prevención de riscos laborais, etc.

¿Cánto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?

Os datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recabaron, sendo de aplicación o previsto na normativa de arquivos e documentación.    

Os datos económicos conservaranse ao amparo do disposto na Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria (LGT).

¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?

O tratamento dos seus datos, sen menoscabo de ser necesario para a execución dun contrato no que o interesado é parte (artigo 6.1.b do RGPD), é necesario para dar cumprimento a unha obriga legal atribuída á Subsecretaría de Xuventude e Infancia como responsable do tratamento destes (artigo 6.1.c do RGPD) a través da seguinte normativa:

  • Lei 30/1984, do 2 de agosto, de medidas para a reforma da Función Pública.
  • Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público (EBEP), e a súa normativa de desenvolvemento.
  • Real Decreto Lexislativo 2/2015 (Estatuto dos traballadores).

Os datos tratados e achegados en cada un dos requerimentos cursados pola unidade de xestión de persoal son os mínimos imprescindibles para poder cumprir co fin do tratamento.

¿A quen se comunicarán os meus datos?

Os seus datos persoais comunicaránselle aos entes requiridos para poder levar a cabo a xestión e os fins perseguidos co tratamento: Instituto Nacional de Administración Pública (INAP), Rexistro Central de Persoal, Instituto Nacional da Seguridade Social e mutualidades de funcionarios, Entidade xestora e depositaria do Plan de Pensións da AGE, Tesourería Xeral da Seguridade Social, Dirección Xeral de Custes de Persoal e Pensións Públicas, organizacións sindicais, entidades financeiras, Axencia Estatal de Administración Tributaria, Intervención Xeral do Estado, etc.

¿Realizarase transferencia internacional dos meus datos?

Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso do afectado, salvo naqueles casos legalmente previstos.

¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
  • Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos a tratar datos persoais que lle concirnan, ou non.
  • As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
  • Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos, cando:
    • Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
    • Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, nese caso unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
  • Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros usando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
  • Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web  (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en c/ Jorge Juan 6, 28001 MADRID. 
¿Que medidas de seguridade aplícanse?

As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.

Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán