De acordo co Art.13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas en relación ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en adiante RGPD), informámolo de que os datos persoais do persoal ao servizo do Ministerio serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar e asegurar a xestión no ámbito dos recursos humanos. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Persoal, Inspección de Servizos e Coordinación, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia).
Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a correcta xestión dos datos en relación ao persoal ao servizo do departamento.
- ¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?
Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Persoal, Inspección de Servizos e Coordinación
Unidade da Subsecretaría de Xuventude e Infancia
C/ Alcalá 27 28014 MADRID.
sgpers-insp-co@juventudeinfancia.gob.es- ¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?
Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaría de Xuventude e Infancia
C/Alcalá 27, 28014, MADRID.
dpd@juventudeinfancia.gob.es- ¿Quen son as persoas interesadas?
Todo o persoal empregado que preste os seus servizos no Ministerio de Xuventude e Infancia.
- ¿Que datos imos tratar da persoa interesada?
Nome, DNI, sexo, data e lugar de nacemento, estado civil e descendencia, formación, datos relativos á traxectoria profesional e puntualmente certos datos médicos (tratamentos médicos acción social, prevención de riscos).
- ¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?
Na Subsecretaría de Xuventude e Infancia trataremos os datos persoais do persoal ao servizo do Departamento para facilitar e posibilitar a xestión no ámbito dos recursos humanos. É dicir, xestión de permisos, nóminas, expediente persoal, control de horario, vacacións, ausencias, asistencias a cursos e formación, acción social, xestión da actividade sindical, prevención de riscos laborais, etc.
- ¿Cánto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?
Os datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recabaron, sendo de aplicación o previsto na normativa de arquivos e documentación.
Os datos económicos conservaranse ao amparo do disposto na Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria (LGT).
- ¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?
O tratamento dos seus datos, sen menoscabo de ser necesario para a execución dun contrato no que o interesado é parte (artigo 6.1.b do RGPD), é necesario para dar cumprimento a unha obriga legal atribuída á Subsecretaría de Xuventude e Infancia como responsable do tratamento destes (artigo 6.1.c do RGPD) a través da seguinte normativa:
- Lei 30/1984, do 2 de agosto, de medidas para a reforma da Función Pública.
- Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público (EBEP), e a súa normativa de desenvolvemento.
- Real Decreto Lexislativo 2/2015 (Estatuto dos traballadores).
Os datos tratados e achegados en cada un dos requerimentos cursados pola unidade de xestión de persoal son os mínimos imprescindibles para poder cumprir co fin do tratamento.
- ¿A quen se comunicarán os meus datos?
Os seus datos persoais comunicaránselle aos entes requiridos para poder levar a cabo a xestión e os fins perseguidos co tratamento: Instituto Nacional de Administración Pública (INAP), Rexistro Central de Persoal, Instituto Nacional da Seguridade Social e mutualidades de funcionarios, Entidade xestora e depositaria do Plan de Pensións da AGE, Tesourería Xeral da Seguridade Social, Dirección Xeral de Custes de Persoal e Pensións Públicas, organizacións sindicais, entidades financeiras, Axencia Estatal de Administración Tributaria, Intervención Xeral do Estado, etc.
- ¿Realizarase transferencia internacional dos meus datos?
Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso do afectado, salvo naqueles casos legalmente previstos.
- ¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
- Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos a tratar datos persoais que lle concirnan, ou non.
- As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
- Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos, cando:
- Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
- Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, nese caso unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
- Poderá exercer materialmente estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros usando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
- Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en c/ Jorge Juan 6, 28001 MADRID.
- ¿Que medidas de seguridade aplícanse?
As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.
Traducido automaticamente con OpenAI desde Castelán