Información adicional de protección de datos persoais no tratamento para a xestión do proceso de eleccións a órganos de representación do persoal

De acordo co Art. 13 e 14 do Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, do 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (en adiante RGPD), informámolo de que os datos persoais do persoal que presta os seus servizos no Ministerio serán tratados pola Subsecretaría do Ministerio de Xuventude e Infancia coa finalidade de posibilitar a celebración do proceso de eleccións a órganos de representación do persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado. Así mesmo, serán tratados pola Subdirección Xeral de Persoal, Inspección de Servizos e Coordinación, na súa calidade de responsable do tratamento no exercicio das competencias atribuídas (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia). 

Adicionalmente, préstaselle a seguinte información detallada do tratamento específico de datos persoais levado a cabo pola Subsecretaría para facilitar a xestión dos datos en relación ao proceso de eleccións a órganos de representación do persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado.

¿Quen é o Responsable do tratamento dos seus datos?

Responsable do tratamento - Subdirección Xeral de Persoal, Inspección de Servizos e Coordinación 
Unidade da Subsecretaría de Xuventude e Infancia    
Rúa Alcalá 27, 28014, MADRID.              
sgpers-insp-co@juventudeinfancia.gob.es

¿Cales son os datos de contacto da persoa Delegada de Protección de Datos?

Persoa Delegada de Protección de Datos - Subsecretaria de Xuventude e Infancia        
Rúa Alcalá 27, 28014, MADRID.        
dpd@juventudeinfancia.gob.es

¿Quen son as persoas interesadas?

Todo o persoal empregado que preste os seus servizos no Ministerio de Xuventude e Infancia.

¿Que datos imos tratar da persoa interesada?

Nome, DNI, data de nacemento, sexo, antigüidade e Unidade de adscrición.

¿Con que finalidade a Subsecretaría de Xuventude e Infancia tratará os seus datos?

A finalidade do tratamento será a xestión do proceso de eleccións a órganos de representación do persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado.

¿Canto tempo serán conservados os meus datos nos sistemas da Subsecretaría de Xuventude e Infancia?

Os datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que foron recollidos, sendo de aplicación o previsto na normativa de arquivos e documentación.

¿Que lexitima á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a tratar os seus datos para os fins indicados?

O tratamento dos datos é necesario para dar cumprimento a unha obriga legal atribuída á Subsecretaría de Xuventude e Infancia como responsable do tratamento destes (artigo 6.1.c do RGPD) a través da seguinte normativa:

  • Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público (EBEP), e a súa normativa de desenvolvemento. 
  • Real Decreto Lexislativo 2/2015, do 23 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto dos Traballadores.
  • Lei Orgánica 11/1985, do 2 de agosto, de Liberdade Sindical (BOE do 8 de agosto). 
  • Art. 7 da Lei 9/1987, do 12 de xuño, sobre órganos de representación, determinación das condicións de traballo e participación do persoal ao servizo das Administracións Públicas, modificada pola Lei 7/1990, do 19 de xullo, en materia de negociación colectiva (BOE do 20 de xullo), e pola Lei 18/1994, do 30 de xuño, en relación ao procedemento electoral (BOE do 1 de xullo; corrección de erros BOE do 18 de xullo).
  • Real Decreto 1846/1994, do 9 de setembro, que aproba o regulamento de eleccións aos órganos de representación do persoal ao servizo da Administración Xeral do Estado (BOE do 13 de setembro).
  • Resolución do 14 de setembro de 1994, da Secretaría de Estado para a Administración Pública, pola que se ditan instrucións sobre a exposición con carácter previo dos censos de funcionarios nos centros de traballo e se sinalan os criterios de actuación nos procedementos de eleccións sindicais do persoal ao servizo das Administración Xeral do Estado, incluída a Administración de Xustiza (BOE do 29 de setembro) e Resolución do 9 de maio de 2007, da Secretaría Xeral para a Administración Pública, pola que se modifica a Instrución Sexta da Resolución do 14 de setembro de 1994 (BOE do 23 de maio).
  • Lei 36/2011, do 10 de outubro, reguladora da xurisdición social.
  • Real Decreto 1844/1994, do 9 de setembro, que aproba o Regulamento de eleccións aos órganos de representación dos traballadores na empresa (BOE do 13 de setembro).
¿A quen se comunicarán os meus datos?

Os referidos datos serán obxecto de tratamento ou de cesión ás unidades do departamento ministerial que resulten competentes por razón da materia (Real Decreto 211/2024, do 27 de febreiro, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Xuventude e Infancia), así como outras unidades, departamentos, axencias ou organismos autónomos con competencia na materia e ante requirimento (Axencia española de Protección de Datos, CCN, órganos xudiciais, etc).

¿Transferiranse os meus datos internacionalmente?

Non está prevista transferencia a terceiros países ou organizacións internacionais sen contar co consentimento expreso da persoa afectada, salvo naqueles casos legalmente previstos.

¿Cales son os seus dereitos cando nos facilita os seus datos persoais?
  • Calquera persoa ten dereito a obter confirmación sobre se na Subsecretaría de Xuventude e Infancia estamos tratando datos persoais que lle concernen, ou non
  • As persoas interesadas teñen dereito a acceder aos seus datos persoais, así como a solicitar a rectificación dos datos inexactos.
  • En determinadas circunstancias e por motivos relacionados coa súa situación particular, que deberá motivar e adxuntar xunto á solicitude, poderá opoñerse ao tratamento específico dos seus datos en base ao establecido no art. 21 do RGPD. É dicir, o exercicio do dereito de oposición debe ir acompañado da expresión da súa causa para que a Dirección Xeral de Xuventude e Infancia realice unha ponderación dos motivos alegados, non sendo válida unha oposición en termos absolutos que podería ser entendida como a revogación dun consentimento que non se prestou dado que este non é a base xurídica do tratamento. A Subsecretaría de Xuventude e Infancia deixará de tratar os seus datos, salvo que se acrediten motivos lexítimos imperiosos para o tratamento que prevalezan sobre os seus intereses, os seus dereitos e as súas liberdades, ou para a formulación, o exercicio e a defensa das súas reclamacións.
  • Poderá solicitar a limitación do tratamento dos seus datos persoais, cando:
    • Se impugne a exactitude destes e durante o prazo de tempo que permita á Subsecretaría de Xuventude e Infancia verificar a exactitude dos mesmos.
    • Solicite que os conservemos cando xa non sexan necesarios para o fin que se recolleron e previamente ao seu borrado por parte da Subsecretaría de Xuventude e Infancia, neste caso unicamente os conservaremos para o exercicio ou a defensa de reclamacións.
    • Unha vez solicitado o exercicio do seu dereito de oposición ao tratamento, mentres se verifica se os motivos da Subsecretaría de Xuventude e Infancia para tratar os seus datos son lexítimos, e polo tanto prevalecen sobre os seus.
  • Poderá exercer estes dereitos mediante solicitude dirixida á Subsecretaría de Xuventude e Infancia a través deste formulario, ou presencialmente a través da rede de oficinas de asistencia en materia de rexistros utilizando este modelo de solicitude (versión editable e imprimible)
  • Así mesmo, pode presentar reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos cando considere que non se obtivo satisfacción no exercicio dos seus dereitos, xa sexa a través do seu formulario web  (Formulario Reclamación da Axencia Española de Protección de Datos), ou de forma presencial en rúa Jorge Juan 6, 28001 MADRID. 
¿Que medidas de seguridade se aplican?

As medidas de seguridade implantadas corresponden coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, do 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade no ámbito da Administración Electrónica e que se atopan descritas nos documentos que conforman a Política de seguridade da información do Ministerio.


 

Traducido automaticamente con OpenAI desde Castellán